Οι γυναίκες πίνουν μπύρα; Είναι σίγουρα μια χαζή ερώτηση, αλλά βλέποντας μια τυχαία λίστα από διαφημίσεις μπύρας θα μπορούσε κανείς να αρχίσει να αναρωτιέται για αυτό. Σίγουρα η συντριπτική πλειοψηφία του μάρκετινγκ μπύρας περιστρέφεται γύρω από τους άνδρες: άνδρες να παρακολουθούν ποδόσφαιρο, άνδρες να γελάνε σε αστεία, άνδρες λέγοντας «γεια χαρά νταν».
Για την Ginger Johnson, ιδρύτρια του «οι γυναίκες απολαμβάνουν μπύρα», και συγγραφέας του βιβλίου How to Market Beer to Women: Don’t Sell Me A Pink Hammer, την τάση του μάρκετινγκ στην μπύρα να αγνοεί τις γυναίκες δεν είναι απλά προσβλητική αλλά επίσης και μια κακή επιχειρηματική στρατηγική.
«Οι γυναίκες στην Αμερική επηρεάζουν πλήρως την απόφαση για το 75%-85% του συνόλου των αγορών», αναφέρει. «Τα καύσιμα μιας χώρας είναι η οικονομία της, και η οικονομία θεμελιωδώς κατευθύνεται από τις γυναίκες. Έτσι, όταν οι εταιρείες μπύρας αναγνωρίσουν τις γυναίκες ως ένα άτομο με πλήρη σεβασμό, τότε σημειώνουμε πρόοδο.»
«Οι γυναίκες πάντα εμπλέκονται με την μπύρα», ανέφερε. «Νομίζω ότι είναι ξεκαρδιστικό το πως οι άνθρωποι πιστεύουν ότι αυτό είναι κάτι νέο, ή ότι είναι μια νέα τάση, ή είναι μια νέα θέση.»
πηγή